2020. augusztus 19., szerda

Új tér

Felújították  Debrecenben a Dósa nádor teret
Örülök, amikor megújul egy-egy része a városnak.
Sajnos itt is sok a beton, kevés a zöld!
 Egy kis pázsit
Szökőkút, változó alakzatban spricceli a vizet a tér szintjén. Persze máris csuromvizes lurkók visítva rohangáltak, keresztül-kasul rajta.
Még ilyen kuriózumra is rátaláltam a fenti kép középső házán, ahol az Órásmester is van.
Ezek a gömbök gyerekek játszó kuckói, valamiféle periszkópokkal belül.
A székek, padok formája tetszik, csak kevés van belőle, nem beszélve arról, hogy a tűző napon senkinek nincs kedve ücsörögni.......Nem értem valójában, hogy miért minden csak dézsában és cserépben van kiültetve? Hiszen az eredeti terv nem valósult meg, hogy föld alatti parkoló lesz alatta! Vagy meg fog valósulni, nem tudom? Most olvastam az indoklást, a város legsűrűbb közmű hálózata fekszik itt a föld alatt
 A Napló székháza
Bek–Degenfeld–Tisza-palota, jelenleg MÁV Területi Igazgatósága
Történetéről az alábbi linken olvashatsz:
A csúnyácska oldal, egy hatalmas régi, elhagyatott épülettel, a volt Közegészségügyi Járványügyi Állomással (Hm!!!) Vajon miért nem találtak még funkciót egy ilyen hatalmas épületnek a belvárosban. Elgondoltam, hogy mi lesz, ha felújítják, és a szépen lerakott köveken teherautók közlekednek majd, vagy netán elbontják?!
Most virágkapun keresztül mehetünk az új Csapó utcára és virágpiacra
Egy kevéske karneváli hangulat
Ilyen lett a virágpiac
Remélem hamarosan belakják az árusok, egyelőre elég üresnek találtam.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése