2020. augusztus 18., kedd

Halászbástya felé

Micsoda kontraszt a Corvin térről a Szalag utcára kanyarodni, már a múltkor is kacsingattam ebbe az irányba......
 Az új házak közé régi, patinás  épületek ékelődnek
 Ponty utca lépcsői
 Fentről a Fő utca irányában
Imádtam ezt hangulatos útszakaszt
 Kovács Margit - Halászó fiú kerámiája a Ponty utca egyik házán (1932)
Hunfalvy János Szakközépiskola, különleges toronysisakjával vonta magára a figyelmem. Jelenleg felújítás alatt, eredetileg 1898-ban épült.
Hunyadi utca egyik gyöngyszeme, milyen pazar saroképület! Nem találtam róla leírást........
 Jezsuita lépcső
Nem folytattam az utam a lépcsőkön, hogy alulról láthassam a Halászbástyát, de legközelebb kipróbálom ezt az útvonalat is.
Itt már kikandikált a Halászbástya egyik tornya
A Várba rengeteg út, lépcső vezet fel. 
Szeretném majd sorra megismerni ezeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése