2020. augusztus 23., vasárnap

Filmforgatás

Filmforgatásba csöppentem
Talán valami imázsfilmet forgattak, vagy a debreceni ünnepi eseményekről készítettek kis filmet, nem tudom, de több helyszínen összefutottam a stábbal.
 :))
A Nagyerdőn találkozik a fiú és a lány, a fiú átnyújt egy csokor virágot, megcsókolják egymást, ennyiből állt a kis jelenet.
Legalább hússzor kellett eljátszaniuk. Ilyen közelről még nem láttam filmforgatást, persze próbáltam én is fotózni, de a stáb miatt nehéz volt, az operatőr és még vagy 5-6 fő állandó mozgásban volt a pár körül.
 A másik jelenet a Nagytemplom előtt
 Harmadjára a Dósa nádor téren találkoztunk, a fúvósoknál.
Olyan jó lenne látni ezt a kis filmet, amit készítettek. Feltétlen szóljatok, ha felismeritek valahol a tévében! Volt náluk drón is, biztos nagyon jó kis összeállítás készült Debrecenről, de az is lehet, hogy több városban is forgattak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése