2023. szeptember 27., szerda

Karikatúra a kertben

A nyári Károlyi-kert a PIM mögött, hangulatos így zölden>>>>>>itt írtam róla, https://nora-bora-nora.blogspot.com/2023/02/tortenelmi-esemenyek-szinhelye.html
Az új kiállítások.
Remélem lesz alkalmam még megnézni........
Szeretem Ferenczy Béni Petőfi szobrát, ilyennek képzelem el én is
Karcsi nyúl, egykoron itt élt a kertben, az ő emlékét idézi ez a 2016-ban felállított szobor.
A PIM udvarán megtekinthető kiállítás, Petőfi Sándor születésének 200. évfordulóján a 93 éves, Kossuth-díjas grafikusművész, Sajdik Ferenc, a Ludas Matyi legendás karikaturistája, Sajdik-Vivát Petőfi! – Élet-rajzok című, 2022-ben megjelent könyvébe nyújt betekintést. 
Sajdik  Irodalmi karikatúráival új műfajt teremtett, az 1980-as évektől karikatúrákon jelenítve meg a magyar irodalom nagy alakjait.
Közben Debrecenbe is megérkezett a Petőfi-busz, mely vándorkiállításon mutatja be a költő életútját, személyiségét. Sajnos nem láttam belülről, már estefelé jártam a Déri Múzeumnál, másnap meg elutaztunk.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése