2023. szeptember 11., hétfő

Hogy mik vannak.....

A másik dolog amire rácsodálkoztam Debrecenben az Új Városházán ez a Hidropónikus berendezés, amibe mindenféle zöldségnövényeket ültettek. Ez is csak azért tűnt fel, mert a biztonsági őr csipegetett a növényekből, míg én a kiállítást nézegettem, így kíváncsi lettem mi is ez.
A felirat szerint  
"Ízletes növények minden nap. Fogyaszd egészséggel! Minden nap tápláló, friss növények várnak, ennek a környezetbarát hidropónikus berendezésnek köszönhetően." 
Lehet belőle vágni vagy törni, csak azt kérik, hogy az egész növénykét ne vigyék el.
A Green Drops Farm Kft terméke, akik vállalták, hogy hetente érkeznek friss növények.
 
Az mondjuk kérdés számomra, hogy  a tetejére kihelyezett kis műanyag dobozt ki tette oda, hogy tetszés szerint lehet fizetni az elvitt levélkékért. Van egy olyan érzésem, hogy ezt nem a működtetők rakták ki.

Az alábbi linken találtam információt, erről a berendezésről:

2 megjegyzés:

  1. Nem is tudom... Túl finnyás vagyok ahhoz, hogy ott csipegessek belőle, arra gondolnék, előtte ki fogdosta esetleg össze🤔😄 persze lehet a kíváncsiságom győzne, igaz itthon sem eszem meg mondjuk a káposzta levelét, olyan némelyik, mint egy nagyobbacska káposzta /karfiol /kelkáposzta palánt.

    Vagy csak túl gyepes gondolkodású vagyok🤔🥺és nem tudom jól kezelni ezeket az egyébként jó kezdeményezéseket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolod, hogy összefogdossák? Látod ez nekem eszembe sem jutott. Valami olyasmi is volt kiírva, hogy vágd le, tedd be a kihelyezett zacskóba és viheted. Zacskót nem láttam, de lehet, hogy volt....Bár én sem kóstoltam meg :D

      Törlés