2023. szeptember 8., péntek

Könyvkuckó

Egy tündéri kis könyvesboltban jártam Debrecenben a megújult Csokonai Színház oldalában, olvastam róla a közösségi médiában, hogy nemrégiben nyílt ott egy könyvkuckó. 
Végső soron a  "Nincs időm olvasni kihívás" NIOK, keltette fel a figyelmemet. Be kell vallanom fogalmam sem volt ki az a Szabados Ági, nem nézem mostanában az RTL televíziót, belinkelem az oldalát, hátha más sem tudja. >>>>https://szabadosagnes.hu/
Dedikált könyveket is lehet vásárolni, és lesznek mindenféle programok, író-olvasó találkozók, érdemes szemmel tartani....

Természetesen vettem könyvet is, de mivel ajándék lesz, még nem írok róla, de egy csoda maga a kinézete is, és remélem a tartalma is az lesz! :)

2 megjegyzés:

  1. Olvastam róla, (ismertem azelőtt is, egy rendkívül értelmes, okos nő, híradós volt a kereskedelmi csatornán, mert lépni és nagyot álmodni) volt vele egy riport, mikor készült a debreceni boltja, nagyon szimpatikus a kezdeményezése, csak remélni merem, hogy sikere is lesz és nem adja fel az esetleges érdektelenség miatt. No, de ne legyek pesszimista! Még nem jutottam el oda, de nem fogom kihagyni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beszélgettem a kedves eladóval, Budán és Szegeden is van boltja. Mondta, hogy Spanyolországból Náray Tamás is küldött dedikált könyveket, pillanat alatt elkapkodták. Szuper dolog szerintem ajándéknak is egy dedikált példány. Most Dragomán György egyik dedikált kötetét láttam. Ez a NIOK kihívás is fantasztikusan jó ötlet......

      Törlés