2023. január 18., szerda

Látvány

Néprajzi Múzeum
Lenyűgözőnek találom az épületet én is, de őszintén, a hatalmas terek funkcionálisan nem a legjobbak. 
Óriási épület, állítólag rengeteg tárgy, de a kerámiák sokaságát kivéve, ez nem érzékelhető. Valójában itt van a raktár is? Nem tudom! Óriási kiszolgáló terek, lépcsőház, ruhatár, termek, lezárt ajtók, holt terek.  Csak mentem-mentem, kérdeztem az ott dolgozót, erre még van látnivaló? Nem volt......Jó, nem vagyok szakmabeli, ez az én meglátásom. A látvány az első, a funkció háttérbe szorul. Sokszor tapasztalom. Lehet, erre van szükség a hírnév és a szenzáció miatt.
Itt van az energia áremelkedés is. A teremőr figyelmeztetett, miután letettem a kabátom, hogy fázni fogok így. Hát majdnem, de ez sajnos nem csak itt tapasztalható, a Nemzeti Galériában kevés volt a fény, egy-két szobor a galérián szinte sötétségben volt. A Szépművészeti Múzeumban is egy óra után fázni kezdtünk. A kisebb múzeumok nem látogathatóak, és tele a város turistával. Szomorú :((
Tavaly, itt írtam az épületről>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
Most is felmentem a tetejére, hétvége lévén sokan sétálgattak, felkaptattak a szélén lévő lépcsőkön....
Kilátás
Egy újabb hőlégballon hívogatott, csodálkoztam, mert tudtam, hogy a másik nem ebben az irányban van. Mint kiderült, van itt egy szép játszótér, és itt is van egy ballon, csak ez mászókaként funkcionál.
Zene Házán megcsillanó fények
Újdonság a Zenés játszótér

2 megjegyzés:

  1. Minden kirakat, szenzáció, s önmagunk túlteljesítése.Főleg az utóbbi. Kár érte.

    VálaszTörlés
  2. Igen, talán így van, magam is bizonytalankodom! Bár legalább marad valami nevezetes ebből a korból is az utókorra, ami mai és nem a régi visszaépítése.......

    VálaszTörlés