2019. augusztus 21., szerda

Karneváli hangulat

Megnéztem ma este a táncosok felvonulását, mely a Virágkarnevál záró eseménye volt. Azt gondoltam ma láthatom a virágkocsikat is, de sajnos nem voltak kiállítva a Piac utcán, mint eddig mindig, hanem a város különböző pontjain szórták szét őket. Sajnálom..... A táncos felvonulás viszont remek volt. 
Mosolygós, csinos, bájos, táncoslányok
 Ritmus, jókedv, fiatalság
R&B Dance Hip Hop Táciskola
 Királyi Gólyalábasok - Belgium
A folyókkal szabdalt, vizenyős, lápos területen az ott lakók hosszú gólyalábakon közlekedtek. Az évszázadok során ez a tradíció kulturális örökséggé szelídült.
Azóta is izgat, vajon hogy szállnak le-fel a gólyalábakról? Futkosott ott valaki hátul egy létrával, talán arról......
Feeling Tánc és Mazsorett Egyesület flamingós táncosai voltak a kedvenceim, igazi karneváli ruha és tánc.....eszembe jutottak ifjú korom tornamezes felvonulásai :))
 Indonézia - Egyetemi Diáktáncszövetség
Ez bizony egy Volkswagen Karmann Ghia, (a férjem adta tudtomra) egy évfolyamtársunk barátjának volt ilyen anno, huuu, de odáig voltunk érte.....
Kolumbia Nemzeti Táncegyüttese fergeteges bemutatót tartott
Innen már bajban voltam, mert kezdett sötétedni, nagyon nehéz jó képeket készíteni pörgő-forgó emberekről, kevés fényben szinte lehetetlen, gyakorolni kell. Látom a profi fotósoknak ez is megy...
Valcer Táncstúdió
 Tajvan - Ifjúsági Táncszínháza
A spanyol táncosnők szerintem a férfiak kedvencei voltak. A nagy szél miatt hatalmas tollkoronájuk nélkül léptek fel este, de így is nagyon jól mutattak :))
Fényfüzérrel díszített szoknya nagyon látványos volt
Ők is különleges látványt nyújtottak, mozgásra kigyulladtak különböző színű fények a testükön
Ez volt az 50. Virágkarnevál, igazi karneváli hangulat volt a városban.
 Jó éjt Debrecen! Virradjon rád szép nap!

2 megjegyzés:

  1. Így legalább láttam valamit a tegnapi napból is :) mi is készültünk, de végül vendégeink érkeztek, így itthon maradtunk. A tömeg miatt nem is bántam, nyűgös vagyok már ilyen helyeken :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hatalmas tömeg volt tényleg! Vettem jegyet az egyik lelátóra, így elviselhető volt, nem volt kedvem tülekedni, hogy lássak is valamit :)

      Törlés