2019. június 16., vasárnap

Múzeumok Majálisa

Pont Pesten voltam, így ellátogattam a Nemzeti Múzeumba, már amúgy is szerettem volna megnézni a frissen átadott Múzeumkertet és a Seuzo-kincset. Nem is gondoltam, hogy ilyenkor ingyenesen látogatható az összes kiállítás.
 Több, mint száz múzeum és kiállítóhely képviselte itt magát
 Tardi Tájház - matyó népviselet
 Az ország minden szegletéből......
 Mosolygó, vidám asszonyok népviseletben
 Gyerekeknek külön élmény volt a sok kreatív feladat
 Az ország legkülönfélébb múzeumai mutathatták be kínálatukat, programjaikat
Örömmel fedeztem fel, azokat a helyeket, ahol eddig már jártam és begyűjtöttem újabb látnivalók listáját
Többek között felkeltette az érdeklődésemet ez a Hajnóczy Rózsáról készült képsorozat, mely a Magyar Földrajzi Múzeumban, Érden található egy csodaszép kúriában. Fel is vettem a bakancslistámra. Egyből kedvet kaptam a Bengáli tűz elolvasására, utána is nézek Édesanyám könyvtárában. :)) 
Koncertek és sok-sok érdeklődő.......
Ilyenkor választják meg az év múzeumát, az idén a nyíregyházi Jósa András Múzeum kapta a díjat. Az év kiállítása elismerést, a székesfehérvári Szent István Király Múzeum, Vonalba zárt történetek - Réber László grafikusművész kiállítása nyerte.
 Folytatás a Múzeumkerttel......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése