2019. június 27., csütörtök

Esteledik.....

A Múzeumok Éjszakáján végiglátogattam a többi helyszínt is. Mindenütt számtalan érdeklődő......
A közeli Szent Iván éj miatt égett a máglya is, elűzvén a sötétséget
Régi Városháza
1849-re emlékezve, mikor öt hónapig Debrecen volt az ország fővárosa
Kossuth gyermekei (Vilma, Ferenc, Lajos)
Kossuth kiáltványát frissen nyomtatva vehettem a kezembe
Az udvaron most csend honolt
Ellátogattam Szabó Magdához is, még nem láttam a megállítótáblát, mely az Emlékházra hívja fel a figyelmet, és Az ajtó című regényét is szimbolizálja
Az udvaron Martin Brass Nagyrézfúvós Együttes filmzenéket adott elő
Az Emlékházról itt írtam: http://nora-bora-nora.blogspot.com/2017/10/en-az-eletet-kaptam-itt.html
Kék órára visszatértem
Az Emlékkert be volt zárva, ilyen esemény kapcsán nyitva lehetett volna!
Az estet egy kis blues zenével fejeztem be a Medgyessy-ház udvarán :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése