2016. június 29., szerda

Oázis

A Margitsziget Japánkertje után végigsétáltam a szigeten, most is mesésnek találtam. A Danubius  szállodaláncnak vannak itt hoteljei, ez a Thermál Hotel, négycsillagos szálloda.
A Grand Hotel, anno Margitszigeti Nagyszálló már sokkal impozánsabb, 1873-ban épült Ybl Miklós tervei szerint. 1985-87 között teljesen felújították, földalatti folyosó köti össze a Thermál Hotellel.
Szőke Gábor Miklós szobrairól már többször írtam, most a Víztorony előtt az Ugró oroszlánt csodálhatjuk. Állt már őrt a Szigetfesztiválon is. 5 méter hosszú, két tonnás, 6oo darab óarany kőrisfa lécből készült.
A rózsakert is fejlődésnek indult
 A fehér rózsa mindig is a kedvencem volt.
A virágoskert tavaly szebb volt szerintem, de az is lehet, hogy még a nyár elején tartunk.
Valahogy nem igazán sikerül lencsevégre kapnom a fény-árnyék játékát, amiben mindig gyönyörködöm a fák között.
A Duna, futópálya rekortán borítással, és az árnyas sziget együttese. A szigetkör hossza 5300 méter. (8 szigetkör = 1 maraton) Hát nem semmi! Nekem elég volt végiggyalogolnom rajta, igaz tettem kisebb kitérőket széltében is.
 A hortenzia több helyen is pompázik
 Zenélő kút
 Végül a Margit híd meseszép kő koronája
Még bírtam szusszal, tovább gyalogosan a folytatásban...... :)) Tavalyi bejegyzéseim itt olvashatjátok.
http://nora-bora-nora.blogspot.hu/2015/08/margit-sziget-1.html
http://nora-bora-nora.blogspot.hu/2015/08/margit-sziget-2.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése