2022. november 9., szerda

Varázslatos Toszkána


Toszkánában a szállásunk, gyönyörű környezetben pár méterre San Gimignano-tól, mesés kilátással a vidékre. Amivel nem tudtam betelni, dombok, házak, fák, szőlőtőkék, színek!
 
Rálátás San Gimignano-ra

és a középkori tornyaira
Napfelkelte!
Nyitott ablaknál arra ébredni, hogy Toszkána mesés tájait az ágyból lehet csodálni. Kell ennél több?
A kicsiny ablak, mely egy mesevilágra nyílt
Hangulatos környezet
A szállás hasonlatos volt a szépséges őrségi panzióhoz, reggeliző helyünk, finom házias ízekkel várt minket.
A medencéből is gyönyörködhetünk a vidékben, amivel nem lehet betelni! Kár, hogy ennek az időjárás már nem kedvezett :))
Folyt.köv.....San Gimignano, a középkori Manhattan!

2 megjegyzés:

  1. Nem tudok meg sem szólalni, hihetetlen az a panoráma! az az első fotó mindent visz :)
    A szálloda pazar helyen van, huhhh én is szívesen ébrednék ott :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen, valójában ez a táj vonzott engem is, hogy ezt láthassam élőben! Nem csalódtam, sőt! A középkori településekre és a lélegzetelállító templomokra nem is számítottam, hogy ennyire különlegesek és szépek. Számomra ez egy új felfedezés volt Toszkánával kapcsolatban.

      Törlés