2019. november 13., szerda

Őszi park

Egy kis kitérő a balatoni beszámoló közben....itthon Debrecenben :))
Bánatos voltam, mikor láttam, hogy a térdig érő pompás begóniákat kiásták. Kíváncsian vártam mi készül, és íme, krizantém és árvácska formáció. Ez is szép lett!
Remélem látunk majd drónfotókat is róla! Alighogy ezt leírtam, bele is botlottam....
https://haon.hu/galeria/dronfotok-a-debreceni-uj-varoshaza-parkjarol/1
Most olyan részeket is felástak a Tanítóképző előtt, ahol eddig nem volt virág, vajon mi lesz, lehet bicikliút vagy virágos sáv? Az utóbbiban reménykedem.....
Kölcseyhez is virágszőnyeg között mehetünk. A múltkor láttam, hogy turisták beültek az ölébe, rémes! Félreértés ne essék, tetszenek az utcai szobrok, melyek úgy vannak megalkotva, hogy mellé lehet ülni, mint Szabó Magda vagy Ady Endre szobra is itt Debrecenben, de ez a szobor szerintem nem az a kategória.....
Színkavalkád, valószínű női kertészmérnökünk van! :))
Hm.......ide vajon mi kerül?
Ma már erről is olvastam a Méltóság Mezeje Program alkalmából ültettek az Emlékkertbe virágot.
Méltóság Mezeje Program, a gyermeki lelkeket szólítja meg. A program célja, hogy felhívja a figyelmet a szeretet, a felelősség, a család, a gondoskodás, az elmúlás, az igazság-őszinteség, a barátság, az együttlét örömének fontosságára.

3 megjegyzés:

  1. Nem jártam mostanában arra, így nem láttam még az új beültetést a Városháza előtt, nagyon szép még így is, fotón.

    Na végre!!! a Kölcsey szobor környéke mindig olyan mostoha volt, szerintem nagyon el volt hanyagolva, soha nem láttam hogy egy kicsit is parkosítottak volna körülötte. Így már szép, valószínűleg most már mindig lesz ott virág.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg megbújt ott a szobor a kerítés mellett, így a színes virágösvény felhívja rá a figyelmet. Ma láttam, hogy kis cserjéket ültettek a járda két oldalára is, igaz mostoha idő volt rájuk, ebben a szemerkélő esőben. Drukkolok, hogy jó időtök legyen hétvégén! :)

      Törlés
    2. Köszi, jó idő körvonalazódik :)

      Törlés