2016. szeptember 24., szombat

Őszi ebéd a teraszon

Végre én is kipróbáltam a sütőtök krémlevest. Nagyon egyszerűen, semmi extra és így is isteni finom lett.
1 hagymát kevés olívaolajon megdinszteltem, majd beleforgattam a kockára vágott sütőtököt. Vízzel felöntöttem, épp hogy ellepje. Dobtam bele egy szem felkockázott krumplit is. Sokan még sárgarépát is tesznek bele (biztos nem rontja el). Sóval, borssal, gyömbérrel ízesítettem. Majd mikor készre főtt, botmixerrel pürésítettem, bele egy kis tejföl (én jobb szeretem, mint a tejszínt, de azzal is finom lehet) Az igazi pirított tökmaggal és sült baconnel lett volna, de mivel az nem volt itthon, csak egy kis mandulaforgács került a tetejére.....
A teraszon terítettem, élveztük a langyos szép őszi időt.
 A második fogás rakott kelkáposzta
Hozzá egy kis rosé
 
A végére egy finom kávé
Elrepült ez a nyár is, valahogy nincs most kedvem a télhez....
Az idén nem nyaraltunk :((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése