2016. szeptember 27., kedd

Botlatókövek

Hát, ilyen amikor az ember nem keresi, csak úgy rátalál vagy szó szerint belebotlik a botlatókövekbe.
Ráadásul Debrecenben, az Egymalom utcában, itt olyan girbegurba a járda, a fa gyökerei teljesen eldeformálták. Így az orrom elé kellett néznem, hogy el ne vágódjak. Hirtelen erre a három réz lapocskára lettem figyelmes. Ha még nem hallottál a botlatókövekről itt olvashatsz róla........
Debrecenben az idén nyáron 28 kis réztáblácskát helyeztek el, ebből fedeztem fel most hármat.
Makói nevezetességek után kutatva, figyeltem fel én is a macskakő nagyságú lapocskákra, de ott hiába kerestem, nem találtam rájuk. Ki is borítottam a helyi lakosokat, akik érdeklődésemre furcsán ingatták a fejüket és többször rákérdeztek, hogy mit is keresek, botlatóköveket ?? Sosem hallottak róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése