2018. október 25., csütörtök

Teljesült álom

Balatonfüreden töltöttünk pár napot, a vágyott 200 éves klasszicista stílusú Anna Grand Hotelben, a híres Anna-bálok helyszínén, Füred szívében a Tagore sétány közelében.
Az épület és a környezet gyönyörű, viszont a szoba és a svédasztalos reggeli, vacsora átlagos, valahogy többet vártam tőle, lehet azért mert mindig is egy elérhetetlen álom volt számomra. Szobánk fotója érkezésünkkor készült.
A balatoni Pantheon viszont egyedülálló - körben a fedett sétányon kiváló költők, tudósok, kutatók emléktáblája található, akik Füredről írtak, vagy fontosat tettek a városért, nagyon szerettem nézegetni, reggelihez vagy vacsorához menet - többek között Krúdy Gyula, Eötvös Loránd, Ady Endre, Vörösmarty Mihály, Csokonai, Jókai, Gárdonyi, Kisfaludy, Passuth, Cholnoky Jenő, Szabó Lőrinc emléktábláját.....
Kerengő szép boltívei
 Hall
Elegáns ebédlő
Belső udvar, a wellness részleggel
Élmény- és úszó medencék
Esti fények, elképzeltem milyen nagy lehet itt a nyüzsgés az Anna-bálon.....
Imádom a Balatont és Füredet, örülök, hogy eltölthettem itt pár napot és megtapasztalhattam milyen a híres Anna Grand Hotelben megszállni. Szeretném ha a jövőben sem múlna el év a Balaton nélkül. 2015-ben így írtam róla....
http://nora-bora-nora.blogspot.com/2015/10/seta-reformkori-varosreszben.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése