2016. február 18., csütörtök

Szülinap

Számunkra új hely felfedezésével, melyet a fiacskánk ajánlott. 
Aprócska kis étterem a belvárosban remek dizájnnal, imádtam a stílusát
Fél-egyre foglaltunk asztalt, nem volt üres asztaluk. Hétköznap lévén tömve volt, mindenki  menüzött, ami igazán gusztán nézett ki és nem is volt cseppnyi, mint más helyeken tapasztaltuk. Amíg vártunk, leültünk a pultnál és kiválasztottuk az ételt, ez nálunk úgyis körülményes szokott lenni. Hamar lement a dömping és nyugisabb lett a hely.
A limonádé, befőttes üvegben érkezett, de jópofa! :))
A fiúk ettek egy marhahús levest. Stílusos piros zománcos lábasban volt tálalva. Ehetetlenül sós volt, én is megkóstoltam. Szóltunk is miatta. A tulaj kedves volt, törölni akarta a számláról, de nem hagytuk. A szerelmes szakácsnak viszont bizton szólt :))
A második fogás viszont fejedelmi volt, én szűzérmét ettem juhtúrós töltelékkel.
Hangulatos étterem a belvárosban, örülök, hogy gyarapodik a város ilyen jó kis helyekkel.
Ugorjunk be egyet enni, ha megéheztünk, bizton jól fogunk lakni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése