2014. június 24., kedd

Levendula mánia

Imádom a levendulát, de ki nem....??
Sajnos az öreg levendulatövem is kárát szenvedte a fű telepítésnek. :((
Így most csak a terasz melleti körívben van pár tő, de ez nem igazán jó hely, mert a nagy juharfa árnyékolja, így nem virágzik bőségesen. Tavaly alaposan visszametszettem őket, de most is méteres hajtásokat hoznak, gondolom az árnyék miatt.
Telepítenem kell sokat-sokat....
Hímeztem egy levendula zsákocskát.
 The Snowflower Diaries mintája: Lavender Girl
Tavalyi csokromat morzsoltam bele, de eszméletlen illata van még mindig.
 Vettem hozzá lila kis üveggyöngyöket, de nem is gondoltam, hogy ilyen aprólékos lesz, ugyanis a legvékonyabb tűre sem ment fel minden gyöngy, úgy kellett a nagyobbacskákat kiválogatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése