2023. október 25., szerda

Görög hangulatban

A Belgrád rakparton találtunk egy remek görög éttermet, a Taverna Dionysos-t.  Napfényben fürdőztünk a teraszán október közepén. Nagyon finomakat ettünk, itt odafigyelnek a vendégre. Előételként, isteni csicseriborsó krémet hoztak házi kenyérrel.
 
A terasz oldalában hívogatott a jégre rakott friss alapanyag
A grillezett hús zaftos és ízletes volt
Befejezéssül egy fürt szőlővel is megkínáltak bennünket, míg a számlát készítették. Minden nő távozáskor, egy szál rózsát kapott. A pincér evés közben is érdeklődött, hogy ízlik-e az étel? Hát mit mondjak, nem voltam még ilyen helyen, ahol ennyi mindennel kedveskedtek, no meg a virág!! Sok külföldi vendég volt. Megkerestem az interneten az éttermet, és akkor láttam, hogy még Mel Gibson is megfordult itt. 
Ahogy a fiam mondta biztos szerepel az internetes oldalakon, mint jó ajánlású étterem. Mindenesetre itt még tudják, hogy a vendég kegyét finom falatokkal, mosollyal és kedvességgel kell keresni! 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a görög ételeket, sokszor jártunk Görögországban, mindig megkóstoltunk helyi jellegzetességeket. Van, amit rendszeresen készítek itthon, amit nagyon megszeretett a család, ez a pastitcio. Mivel a lányaim időközben vegetáriánusok lettek, nekik zöldséges változatban készítem. Magunknak pont a múlt héten volt ebédre 😋☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ismertem ezt az ételt, de rögtön rákerestem, ki fogom próbálni! De jó, hogy írtad! Köszi :D

      Törlés
    2. Nagyon ízletes, nem fogod megbánni. Ne sajnáld belőle a karakteres fűszereket (bazsalikom, kakukkfű, kömény, oregano) jó benne érezni, attól (is) finom. ☺️

      Törlés
    3. A fűszerek csodákra képesek, feltétlen így fogok tenni! :)

      Törlés