2020. május 4., hétfő

Epertorta és labdarózsa

Anyák napi epertorta, a szokásos mascarponés, tejszínes....
 Labdarózsa
 (Viburnum opulus 'Roseum')
az idén sok-sok virággal örvendeztetett meg
Jutott belőle bőven a temetőbe is, Nagymamámnak, Dédimamáknak, Tantiknak.
Igénytelen bokor amúgy, nem nő hatalmasra, a metszése is megoldódik a virágszedéssel. A levéltetvek viszont nagyon szeretik.
2020. 05. 04-e van, már két hónapja vagyunk a koronavírus fogságában. 
Ma 3035 fertőzött volt, 351 honfitársunk hunyt el. Szerencsére Hajdú-Biharban csak 23 a fertőzött, ha hihetünk ezeknek a számoknak!
Mától enyhítettek a kijárási korlátozáson, de csak vidéken. Már szombaton úgy láttam, hogy az emberek felszabadultak, mindenütt hatalmas volt a forgalom. Hogy hova fog ez vezetni? Nem tudom......

2 megjegyzés:

  1. Kaptam egy csokor labdarózsát a zeleméri út során egy nagyon kedves józsai ismerősünktől. Annyira szép a vàzàban 😊

    Én is szkeptikus vagyok ezzel a feloldással kapcsolatban, eddig nem volt vészes a megyénkben, lehet most elterjed. Bár ne legyen igazam...

    Amúgy meg nem hiszek ennek a statisztikának amit publikálnak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szeretem én is a vázában, viszonylag sokáig szép.
      Statisztikával kapcsolatban nekem is vannak kétségeim.....

      Törlés