2014. július 13., vasárnap

Miskolci séta 4.

Szinva patak a Bükk hegységben ered és a Sajó folyóba torkollik, kb. 30 km hosszú, ebből 20 km Miskolcon található, a város teljes hosszán átfolyik. Sosem értettem, hogy nem használták ki ezt az adottságot. Most láttam, hogy 2005-ben létrehoztak egy teret, Szinva terasz néven.
Kandia köz lefedve, szabadtéri kiállításokra alkalmas, ezen keresztül jutottam ki a Szinva partra.
 Szerelmesek hídja
 Lakatok minden mennyiségben, dátummal, monogrammal.
A keskeny kis teraszon végig éttermek, borozók, kávézók. Deja vu érzésem volt, eszembe jutott Portó, ott láttunk ilyet, na persze a kilátás nem ugyanaz....
Azt hiszem ide még visszatérek, a teraszos részt nem tudtam megnézni, mert sörsátrak tömkelege foglalta el. Visszatérve a sétáló útra feltünt, hogy az egyik fagyizó előtt hatalmas sor áll. Gondoltam, hogy nem véletlen. Áfonyára esett a választásom. Így miskolci sétámat egy remek fagyizással fejeztem be. Javaslom, hogy az Adria fagyizót ne hagyjátok ki, ha erre jártok!!
 Nem tévedés, ez egy gombóc! :))
Remélem lesz még alkalmam tovább nézelődni a városban, bár így is nagy fejlődést tapasztaltam a kb. 30 évvel ezelőttihez képest. Na és a környék, amely mindig is tetszett (Lillafüred, Tapolca, Diósgyőr), még rám vár!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése