2024. április 15., hétfő

Ki a virágot szereti......

Először is felkerestem kedvenc virágzó fáimat Debrecenben. Sajnos már sok mindenről lemaradtam. A júdásfa viszont most virágzik. Ráadásul kettő is van a Piac utcán.
Gyönyörű korallberkenyék
Még szépséges tulipánokat is találtam, nálam már mind elvirágzott
Mikor márciusban hazalátogattam, elcsíptem ezt a szép fehér virágú cseresznyét
Nálam most virágzik a labdarózsa, és az orgona. Az orgonán megint kevés a virág, illetve a fehéren sok volt, de már az is elvirágzásban van. Nem tudom mi lesz Anyák napján?
Szaladtam a temetőbe, ritkán jártam a télen
A gyönyörű lilaakácom a szomszéd elpusztította, mert áthajlott hozzá pár ág. Egyszerűen átjött és a nagy vastag ágat kettéfűrészelte, míg nem voltunk itthon. Hogy szerettem ilyenkor az illatát és mennyit gyönyörködtem a virágjában. Legalább harminc éves volt. :(( Tavaly már valami vegyszerrel lepermetezte, mert nagyon gyengécske volt. Úgy látszik nem volt elégedett az eredménnyel, az idén teljesen elpusztította.
Minden évben fotóztam.....Siratom.....és bánatos vagyok, nincs többé lilaakácom....
https://nora-bora-nora.blogspot.com/2014/04/lila-akac.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése