2022. december 5., hétfő

Káprázatos fények

Európa húsz legszebb karácsonyi vásárának listáján szerepel a debreceni adventi vásár.
Különlegesen szépnek láttam én is, megpróbáltam ezt lencsevégre kapni.

Magyarország 365 fotópályázat mesés fotói is megcsodálhatóak az adventi forgatagban.

 
Az épített és tárgyi örökség kategóriában I. helyezett Daróczi Csaba: A Magyar Zene Háza 

Ma meggyújtottuk az adventi koszorú második gyertyáját. 
Mivel ez a "remény" lángja, kívánom, hogy minden ember, békében tudjon élni és ünnepelni, ahogy ez a debreceni embereknek láthatólag megadatik!

2 megjegyzés:

  1. Vártam a fotóidat, mert tudom, hogy Te mindig sokkal szebben látod a várost, mint én :)

    Igen, csodás a csillogás, szép lett a Dósa nádor tér is, de azért van hiányérzet bennem, a megszokott helyek, utak amik nem kapták most meg a díszt.
    A helyezéssel kapcsolatban nem tudom ki osztotta ki ezt a díjat, nem vitatom, hogy szép a városunk adventi vására, de kapásból nagyon sok más európai város jut eszembe, ahol gyönyörű az advent. Azért örülök neki :)

    VálaszTörlés
  2. Én is pont így vagyok a Te fotóiddal, más szemszög, más meglátás! :))
    Örülök én is a helyezésnek, ez a Travelmag listája és csak a kisebb városok között zajlott.
    (Itt a link róla: csak másolással lehet megnyitni.)

    https://hellomagyar.hu/2022/11/28/egy-videki-varosunk-is-bekerult-europa-20-leghangulatosabb-karacsonyi-vasara-koze/?fbclid=IwAR0xD-6mlH2NUEGAqdnQTBeAuA7uBNrAqFoFQGiXblv3HiFa1y07ap-07SU

    Sajnos én még Mo.- on kívül máshol nem töltöttem adventet, csak képeken láttam egy párat, gyönyörűségesek az biztos......

    VálaszTörlés