2020. december 20., vasárnap

Szomorú advent

Reményteli advent vasárnapot kívánok!

A múltkorában, mikor még nem csaptak össze a fejem fölött a hullámok, feldíszítettem a teraszon a cserepeket. Anyáéknál volt egy kis rendtétel az udvaron, nagyon sajnáltam, hogy a fenyőről levagdosták az alsó ágakat, hát elhoztam egy párat, azóta is gyönyörködöm bennük.

Régebben szedtem a Nagyerdőn a pici tobozokat, felragasztottam őket egy koszorú alapra. Nem lett valami sikeres, a hidegben egy kicsit össze is csukódtak. Talán majd jövőre ragasztok még közéjük bogyókat, meg valami zöldet.

2 megjegyzés:

  1. Már attól is szép az alkotásod, hogy saját készítésű. Nekem mindig jobban tetszenek a házilag készített díszek, mint a vérprofin megcsinált bolti. Persze szépek azok is :)
    Ne legyen szomorú a 4.adventi vasárnapod. Örüljünk, hogy jól vagyunk és a szeretteink is egészségesek. Azt hiszem most nincs más fontosabb...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, az egészségnél nincs fontosabb! Szüleim miatt vagyok tele aggodalommal......sajnos náluk már az egészség nem a legjobb! :((

      Törlés