2020. december 14., hétfő

Mézes

 Nagyon jó kis mézes receptet találtam
Finom puha, nem kopogós :))
Gyors, nem kell pihentetni, nem ragad, azonnal süthető

 https://rupanerkonyha.hu/2014/11/17/bogres-mezeskalacs-rogton-puha-rogton-sutheto/

Mézest mindig sütök karácsonykor, bár én nem rajongok érte, de szeretem az illatát, és örömet okoz a készítése. Számomra hozzátartozik a karácsonyhoz. A férjem pedig boldogan eszegeti esténként :)) Nem szoktam írókázni, egyszer kipróbáltam, nem tudok szép egyenes vonalakat húzni. Látom az interneten, milyen mesés mézeseket készítenek. Az idén házikó formát kerestem, nem sikerült beszerezni sajnos

Szívesen megnézném Geresdlakon azt a bizonyos mézeskalácsfalut.......

2 megjegyzés:

  1. Én még ezt a tuti receptet is el tudnám rontani :D nekem a mézesek soha nem sikerültek, nyomokban sem volt olyan, mint a Nagymamám mézese. Mikor még kicsik voltak a gyerekek, volt amikor sütöttem én is, de mindig kőszikla keménységű volt és meg sem puhult később sem, szerintem túlsütöttem.
    Most meg már nincs aki egye... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben én is kopogós mézeseket sütöttem. Nagyon kevés ideig kell sütni, beállítom az időzítőt a sütőn. Amúgy a férjem a kőkemény mézeseket is megette, egy pillanatra betette a mikróba és megpuhultak. :))

      Törlés