2020. június 7., vasárnap

Lépj a körbe!

A városunkban több helyen látni sárga köröket, melyek kulturális életünk színesítését szolgálják.
Most a Kálvin térieket nézegettem meg
A körök felhívják a figyelmet a távolságtartásra, a körben állva egy közösségi élményben lehet részünk, anélkül, hogy csoportosulnánk. No, erre azért úgy magamtól nem jöttem volna rá :)) A Modem kezdeményezésére születnek egyre-másra a körök. Ezek UV hatására lebomló sárga festékből készülnek, így pár hónap múlva el is tűnnek. Jó lenne, ha járvánnyal együtt!
Egy helyszínen 3 kör van, melyek egy témakört, programot vagy épületet mutatnak be. Az egyikben egy idézet látható, a másikban egy QR-kód segítségével leolvasható tartalom van: videók, történetek, képek mesélnek Debrecenről. A harmadik körben pedig az előbbi két tartalomhoz fűződő kérdés olvasható, melynek megválaszolásával még díjat is sorsolnak ki a szervezők.
Most én csak az idézeteket nézegettem. Le kell töltenem egy QR-kód olvasót, hogy kipróbáljam. Majd beszámolok róla.....

2 megjegyzés:

  1. Lassan elkopik már, éppen figyeltem valamelyik nap. Nem vagyok benne biztos, hogy sokan olvasgatták...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sem, még nem láttam senkit a körben állni... :)

      Törlés