2019. december 2., hétfő

Vásár

Téli búrát kapott a Vörösmarty-szoborcsoport. Tágasabb a hely körülötte, mint az előző években
Idén 20 éves a Budapesti Adventi és Karácsonyi Vásár
 Vörösmarty tér karácsonyfája
Sokkal több a gasztronómia kínálat, mint a kézműves és iparművészeti termék
Guszta, finom ételek, állítólag elit étteremhez hasonló árakkal, inkább a külföldieknek.....
 Itt éppen lazac füstölődik
 Alapjában véve nem sok újdonságot láttam, szép kerámiák............
Hangulatos illatosítók, miért nem tudok én ilyet készíteni?
 Most ezeken a csuhé figurákon akadt meg a szemem, bájosak
Hangulatosabb az esti fényeknél, jövő héten remélem lesz alkalmam úgy is fotózni. Azt mondják a Bazilika előtti vásár sokkal nagyobb az idén. Na, majd meglátom.......

2 megjegyzés:

  1. Olyan egyszerűnek látszik némelyik dísz, jó kérdés, miért nem tudok én ilyet készíteni??? :D hát én sem vagyok nagy talentum ezen a téren, konstatálom sokszor, tényleg milyen egyszerű, aztán marad csak a gondolatnál ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én is így vagyok ezzel, ugyanakkor csak ámulok és bámulok a fb-on, hogy mások milyen kreatívok és ügyesek......

      Törlés