2019. december 10., kedd

Magasból

Én bolond ahelyett, hogy egyből felmentem volna a Nagytemplomba pénteken, - egy napra ugyanis megnyitották a látogatók előtt este 5-9 óra között a panoráma járdát és a tornyot. Annyira magával ragadtak a fények, hogy csak kattingattam a főtéren. Persze, hogy lemerült a gépem sec-perc alatt abban a hidegben. Maradt a telefon, pont a panorámára.....
Lassan jutottunk fel, mivel sokan kíváncsiak voltak a kilátásra, fent a lépcsőn többször megállt a sor, míg  kigyönyörködték  magukat az emberek és átmentek a másik toronyba, ahol lefelé és tovább felfelé is lehetett menni.
Rémesen le volt jegesedve a panoráma járda, hiszen fém és ott fent nem takarítják a havat. Csak óvatosan lehetett rajta lépdelni. Sajnáltam nagyon, hogy nem volt szép tiszta az idő, no és persze a lemerült fotómasinámat, amivel talán jobb képeket tudtam volna csinálni. Így most nem mentem fel a toronyba. Jövőre, hátha.....
Az óraszerkezet mögött, a templom makettjével
Fent
Lent

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése