2022. augusztus 18., csütörtök

Karneváli hangulat

 Zöld kupolák kialakulóban

 Kis herceg és a róka egy repülőn landolt a Kossuth téren

Egy szépséges régi Ikarus busz
Virágkapu
A Halközben nekünk is lettek szép színes esernyőink
Itt megtudtam azt is, hogy ingyen csak a levegő van :))
Virág csak itt-ott volt az asztalokon, virágkarnevál idején
A Dósa nádor tér virágai viszont szépek
Világbéke!
Nagyon jó lenne!
Lassan be is sötétedett, és imádom ezt a fényfestést....
A Punnany Massif formáció lépett fel, fogalmam sincs kik ők, de láthatóan sokan rajonganak értük
A hőség nálunk sajnos állandó :((
Vannak szép részletei városunknak. 
Nem tudom mi történt velem, régen elkerültem ezt a karneváli forgatagot, most meg ki nem hagynám. Szeretek fotózgatni, bámészkodni....

3 megjegyzés:

  1. Jó látni a szép fotóidat! Ennyi volt az idén a karnevál, amit fotókon láttam ☺️ belegondoltam: nagyon nem hiányzott! mennyivel jobb volt Erdély hűs, üdezöld hegyei között! Elviselhető hőmérséklettel, hűsítő záporokkal, csodás tájakkal. Nem cseréltem volna el a karnevállal☺️😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen megértem, meg is nézem, hogy tettél-e fel csodás képeket! :)

      Törlés
    2. Mèg nem jutottam el odáig, hogy bejegyzést írjak, gyűjtöm az ihletet 😄

      Törlés