2020. október 24., szombat

"Anyag, szín, forma, textúra, faktúra"

 Wrábel Erzsébet Fénykapuk című kiállításán jártam az Ifjúsági Házban
 
Wrábel Erzsébet, képző- és iparművész. Tanulmányait a Magyar Iparművészeti Főiskola textil szakán végezte, 1984-ben. Debrecenben élő szabadfoglalkozású művész.
Alkotásai ötvözik a textil-, a szobrász- és a festőművészetet. Képei háromdimenziósak, melyeken a formák térben helyezkednek el.
Nagyon szereti a csipkéket és a magyar népművészeti motívumokat. Előszeretettel használ különleges anyagokat.
Örülök, hogy megismerkedtem Wrábel Erzsébet művészetével
Veszélyben nem voltam, a kiállítás egyedüli látogatójaként. A lázam megmérték a nevem és telefonszámom egy füzetbe be kellett írnom. Sajnos a helyszín méltatlan volt ezekhez a különleges alkotásokhoz. Nagyon zavart a sok asztalra pakolt szék. Ha már kiállítás, akkor legalább a termet ne így tartanák, mintha épp takarítanának, és ez nem egyedi eset, mert a múltkorában is ezt tapasztaltam.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon különleges alkotások. Egy modern lakásban simán el tudnám képzelni.

    Az az Ifjúsági Ház amúgy is olyan lepukkant hely :( nagyon ráférne egy felújítás. Állítólag most a színház használja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, de elfogadnék én is egyet a képekből! :)

      Törlés