2018. december 2., vasárnap

Áldott adventet!

Aranyosi Ervin: Advent – első gyertya

 


Advent első vasárnapján
felgyullad egy gyertya fénye.
Melegítse át szívedet,
legyen fénylő eredménye.

 


Kezdődik a csodavárás,
ahogy egykor Jézust várták:
szeretettel, bizalommal,
a tűz lángját körül állták.

 


A megváltó tiszta fényt hoz,
szeretetet, ami éltet.
Felemel a puszta földről,
Isten fiává fogad téged.

 


Szeretettel tárd ki lelked,
öleld át a nagyvilágot,
kívánd azt, hogy minden ember
itt a Földön, legyen áldott!

 Adventi első gyertya gyújtás - Debrecenben
 Hortobágyi pásztorok hozzák a tüzet
 Ünnepi fényben
 A város karácsonyfája és adventi koszorúja
Mesevilág
 Áldott, békés, szép adventet kívánok mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Hosszú évek óta most először nem voltunk ott az első gyertyagyújtáskor...a többivel bepótoljuk majd, de nekem az első mindig fontos volt. Még az esti fényeket sem láttam, mióta felkapcsolták. Most mindenben késésben vagyok, de igyekszem utolérni magam :)

    Az óriáskereket nagyon nem szeretem :(

    VálaszTörlés
  2. Én most voltam először advent első napján, nagyon tetszett, és milyen sokan voltak! Igazad van, az óriáskerék nem idevaló, bár nagyon csábít engem is a fotózás miatt! :)

    VálaszTörlés