2018. november 24., szombat

Ünnepvárás

Már csak 30 nap van karácsonyig. 
Feltettem a visszaszámlálót a blogra, hogy mindennap lássuk. Kicseréltem a főképet, tavalyi karácsonyunkról készített montázsra.
Válogattam egy pár képet a Pinterestről ötletadóként és hangolódásként. Főként egyszerű, könnyen megvalósítható kopogtatókat, adventi gyertyákat. Még nem díszítettem fel a lakást az idén. Jövőhét végére tervezem az első adventi vasárnapra.
"Akadnak történetek, karácsonyi mesék, amelyeket úgy őrzünk, mint a dobozba rejtett füzéreket és színes üvegdíszeket, hogy azután minden évben elővegyük és megcsodáljuk őket."

Richard Paul Evans (amerikai író 1962-)

2 megjegyzés:

  1. Ilyenkor én is mindig ünnepi díszbe öltöztetem a lakást. Hangulatos és nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ünnepvárás egy kis apró részlete, én is szeretem. :)

      Törlés