2018. december 11., kedd

Kerámiák bűvöletében

Vörösmarty tér karácsonyi vásárán
lenyűgöző a kis kerámia tárgyak választéka.......
Csodaszép díszek
Mesés színű nyakláncok, karkötők, mindet magamra aggatnám :))
A virágtündérekből már  beszereztem egyet, most újabb édes-pofákat láttam
No, és mit szóltok hozzájuk??
Aki szereti a hasznos tárgyakat, még azt is talál, mint például itt ezeket a szépséges sótartókat.....
Egy ilyen királyfis pár már nekem is van, még anno a Medgyessy-teremből vettük. Itt hintán ülnek, nagyon édesek!
A végére egy kakukk tojás! :))

Sajnos elég borsosak az árak.........Tudtam volna válogatni bőséggel!

2 megjegyzés:

  1. A kerámiáknak én sem tudok ellenállni, mondjuk egy visszatartó erő van néha, az ára :) tavaly ilyenkor voltunk mi is Pesten, persze hogy végigböngésztük az egész Vörösmarty teret, nagyon sok mindent tudtam volna venni, ha... :) :) tény, hogy gyönyörűek, szeretem.

    VálaszTörlés