2018. június 25., hétfő

A tudás templomában

Múzeumok éjszakája második helyszíne a Debreceni Református Kollégium. Már régebben beszámoltam róla, hiszen annyira tetszett, a jobb oldali keresőben ha beírjátok, bővebben olvashattok róla.
Szilágyi Imre grafikusművész képeit jó, hogy megismertem, az Európé mítoszról már hallottam az Agráregyetem szobra kapcsán,
Vizsoly
A Kollégium híres professzorainak festménye és az épület magával ragadó stílusa.
Csokonai szoba
A Nagykönyvtár újdonsága volt számomra, Kiss Ilona neve, aki a 2017-ben meghirdetett, Reformáció 500 – Kortárs Grafikai Pályázaton, a város díjával kitüntetett művész.
500 év a könyvkötések tükrében könyvkötészeti kiállítás. 
Ezüst könyvkötés
Művész könyv
Kányádi Sándor franciára fordított  művészkönyve, pár napja pont ezzel a versével búcsúztam tőle
A híres Oratórium
Kilátás az ablakából
még nincs is éjszaka!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése