2015. szeptember 15., kedd

Országunk gyöngyszemében

A Balaton-felvidékhez illő szállást választottunk. Ahogy megérkeztem rögtön a szívembe zártam Köveskál, Kővirág panzióját. A párom egy kicsit húzódozott tőle, nézett nagyokat miért is vagyok én ennyire oda, de a végén szerintem ő is ráérzett a hely és a környék hangulatára. Erre az igényesen egyszerű vendéglátásra.
Igazi lakosztályunk volt, a földszinten nappalival, fürdővel, emeleten hálószobákkal
Stílusos fürdőszoba
Kertben hangulatos zugok
Langyos nyári este az udvaron működik az étterem, ahová a környékről is jönnek finomságokat enni.
Csodásan éreztem magam, udvarias kiszolgálás, falusias hangulat, itt tudják mi a vendéglátás. Végig egész Balaton-felvidéken ez volt a tapasztalatom.
 Napi ajánlatok a táblán
 A benti miliő is megér egy pillantást
 Vacsoránk 
Sertéstarja, gombapörkölt, sztrapacska
 Nyúlcomb vadasan knédlivel
Esti hangulat, szerencsére a sok külföldi mellett bőven voltak magyarok is
 Kilátás a hálószobánkból
 Reggeli bent
Deja vu érzésem volt, drága Nagymamám finom vasárnapi reggelijei.......a különböző formájú, mintájú csészék. (Ilyen kávéscsészére még szert kell tennem!!)
Vaj, házi lekvár, kakaó, tea, kávé, finom sós kifli.....olyan igazi csavart, ropogós....
Kedves háziasszonyunk igény szerint készítette a rántottát, bundás kenyeret vagy tükörtojást.
Sajnos csak két éjszakát töltöttünk itt.......visszavágyom máris.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése