2014. december 10., szerda

Hűha...

Rómeó és Júlia az Operettszínházban, a Pesti Broadway-n, ami nem más mint a Nagymező utca. Ez is érdekes, hogy az igazi Broadway-n hamarabb jártam, mint a pestin.
Oltári mázlim volt, hogy az ötödik sorban volt még három hely nekünk, és interneten megvehettem a jegyet. Teljes telt ház, pedig az idén januárban ünnepelték a tíz éves évfordulót.
Hűha......hűha... teljesen odáig vagyok az egész produkcióért. Fergeteges, lendületes, lenyűgöző és még sorolhatnám tovább. A darabot jórészt a színház fiatal növendékei játszották, talán ezért is volt ilyen dinamikus, sodró lendületű. Ismert dalok és a tánc ilyen közelről..... imádtam. Maga a színpad is csodás volt, a forgó, mozgó, kiemelkedő elemek, a látvány szolgálatában.
Zeneszerző-szövegíró: Gerard Presgurvic
Magyar szöveg: Galambos Attila
Sajnos fotót nem készíthettem a szerzői jogok miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése