2014. december 11., csütörtök

Egy kis alternatív rock

Quimby koncerten jártam. Egészen mások élőben, sokkal keményebb rock, mint hittem, és ez nagyon jó volt. Persze megint egyedül...mert barátnő hazament korábban a sok munkája miatt. A jegy megvéve, majd a párom elkísér, de miután félórát sorakoztunk, hogy bejussunk, és a tömeg egyre csak nőtt, az ajtóban megfutamodott, eladta a jegyét és hazaszaladt. Én meg bulizhattam egyedül az ember rengetegben. Bár inkább így, mint olyasvalakivel, aki nem élvezi ezt  a fajta zenét.
Már rögtön az elején kaptam egy szép narancssárga karszalagot, ez már gyanús volt, hogy ez bizony nem ilyen üldögélős koncert lesz. Hát igen, a középső placc megtelt fiatalokkal és körben a lépcső örök fiatalokkal, mint jómagam is. Szuper helyem volt, de rég volt részem ilyen ordítós zenében, élveztem nagyon, nagyon. Visszafiatalodtam egy kis időre.
Az előzenekar Szabó Balázs bandája, mint kiderült debreceni kötődésű gyerek, a Refibe járt.
A múltkorában belinkeltem Radnóti - Bájoló versének megzenésített változatát, hangosan énekelte a tömeg.......hát így is el lehet juttatni egy verset a fiatalsághoz.
Kiss Tibi lehengerlő volt, teljes odaadással zenéltek, nem siettek sehová, a koncert nyolckor kezdődött de éjfélkor még tartott. :)) Szuper hangulat volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése