2020. szeptember 15., kedd

Világbéke

Hamarosan Debrecenben is nyílik a Pizza Kávé Világbéke
Nem is akárhol, a Piac és Csapó utca sarkán, volt itt már minden, talán a lottózó amire még emlékszem a táskabolt előtt. Nagyon jó kis helyet találtak maguknak, központban van.
Szép tágas, biztos remek lesz, alig várom
A fenti linken a híres encsi Anyukám mondtában tett látogatásunk 

(Szenvedek az új blogger felülettel, nagyon rossz lett, nehéz a képeket és szövegeket megfelelően elhelyezni. Idegesítő!!)

2 megjegyzés:

  1. Mikor ezt a bejegyzésedet olvastam, másnap megnéztem én is :D a totózóra még én is nagyon jól emlékszem, a táskabolt előtt a Douglas volt ott. Kíváncsi vagyok én is rá, hogy milyen lesz.

    az új blogger: jujjjjj, nagyon nem szeretem, de mese nincs, meg kell szoknunk.

    VálaszTörlés