2020. szeptember 17., csütörtök

Kézművesség

Kilátogattam a kézműves vásárra a hétvégén
Talán legjobban a kerámiák tetszettek, ezekből volt a legtöbb
Beszélgettem Fazekas Ferenccel, a nádudvari fekete kerámiák készítőjével. Csodálatosan kedves ember, a népművészet mestere. Váltottunk egy pár szót a hajdúszoboszlói fazekas házról, amelyben nemrég jártunk és kissé csalódtunk benne, mert vajmi kevés köze volt ezekhez a kerámiákhoz. Beigazolódott, hogy a ház, nem maradt a Fazekas családé.........
Voltak még hímzett-, szövött-, nemezelt-, és gyöngyös tárgyak is
A nemezelt tárgyak nagyon tetszenek, tündéri figurákat tudnak készíteni. Meg kellene tanulni......
A kézügyesség egy áldás

2 megjegyzés:

  1. Nekem nem szabad ilyen helyekre látogatni, ahol kerámia van. Bolondulok érte :)
    Egyébként nem voltunk itthon azon a hétvégén, azért sem tudtuk megnézni, legalább ennyit láttam belőle, amit mutattál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nehezen tudok ellenállni a szép kerámiáknak. Mostanában azokat kedvelem, amiknek van valami funkciója is, és használhatom a mindennapokban.

      Törlés