2019. július 18., csütörtök

Új formában

Magyaros minta másként
Megálltam, hogy lefotózzam ezeket a ruhákat, az egyik kirakatban. Jópofának találtam, a matyó minták modernizált változatát. Gondoltam elküldöm a barátnőmnek, hátha a lánya hordana ilyesmit, még ragaszkodnak a gyökereikhez ott idegenben....
Egy fickó "leszólított", hogy érdekelnek-e a magyaros hímzések? Előbb nem is tudtam mire vélni, mit akarhat...... Majd elmondta, hogy neki van sok eladó, az Édesanyjáról maradt. Felhívta a Múzeumot, hogy nekik adja, mert sajnálja, hogy veszendőbe megy. Mondták, hogy most nem érnek rá, de majd visszahívják, azóta is hívják.......
Sajnos a magyaros hímzések ma már nem divatosak, nekünk is van sok Nagymamától. Mondjuk én csak a fehér madeira hímzését szerettem mindig is, csodás darabokat készített, az öreg Singer varrógépén. Neki mindenre jutott ideje háztartás, kert, hímzés. Hogy volt ennyi energiája..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése