2015. augusztus 21., péntek

Hosszú hétvége

Szeretem a hosszú hétvégét, mert ez a gyerekek hazajövetelét jelenti. Az idő ugyan borús, de még az eső előtt a kertben megsütöttük a húsokat és zöldségeket.
Előkészületek
Tárkonyos csirkeragu leves, parázson sültek
Most KFC káposzta-salátával (Coleslaw) tálaltam az alábbi recept szerint;
Káposztát és két szál sárgarépát vékonyra gyalultam, sóztam, porcukroztam és állni hagytam fél órát. Majd kinyomkodtam a levét, hozzágyalultam egy hagymát. Nagy pohár tejföl, majonéz, citromlé, fehér bors, porcukor keverékéből készült öntettel összekutyultam. Nekem pár órát állt csak, de jó ha előző nap összeállítjuk.
Nem véletlenül kedvence a fiamnak, elvégre Kentuckyban tanult egy évig :)
 A szokásos fahéjas-szeder torta volt a desszert, most friss szederből
Még maradt egy pár szelet a tegnapi gyümölcs tortából, amit a nagy melegben többször sütöttem az idén, most szeder is került rá. Egy cakkos szélű tortaformában, 4 tojásból  sült piskóta, vanília pudinggal és gyümölcsökkel, itt csokiöntettel díszítve. Gyors, egyszerű, igazi nyári, könnyű édesség. A kicsi kedvence....

Délutánra megint esik és szokatlan hideg van, a 40 fok után

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése