2015. július 27., hétfő

Szülinap

"A tűnő órák mindent elfelejtetnek s elsodornak, 
és cselekedeteink, mint a folyóvizek, 
 emlékezet nélkül való partok között futnak tova."
Anatole France
Virág, bor és kávé a fiúktól
Az idei nyár első faszénparázson sültje, csirke és flekken...imádjuk a finom füstös ízt
 Citrom és oreo torta
Oreo torta recept
- 25 dkg oreo keksz
- 50 dkg mascarpone
- 400 dl tejszín
- 10 dkg vaj 
- 4 evőkanál porcukor
- 1 csomag zselatinfix

Én az alapját Győri zabkorpás kekszből csináltam, de legközelebb biztos oreo kekszből fogom, mert így elég bizarr ízvilága volt, bár a férjemnek nagyon ízlett. :))
Szerintem kell hozzá 2 doboz (4x4 db-os) keksz. 8-10 db-ot meghagytam a tetejére, a többit a fiúk elcsenték. A zabkorpás kekszet, vajjal, késes darálóval felaprítottam és a tortaforma aljába lapogattam. Habtejszínt felvertem, habfixáló port használtam hozzá, mert épp ez volt itthon. A mascarponét összekevertem a cukorral. Majd elegyítettem a tejszínnel és a kekszre halmoztam, hűtőben pihent egy éjszakát. Másnap díszítettem a keksszel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése