2014. március 20., csütörtök

Happy

Mindennek van már világnapja, így a boldogságnak is.
Ma
Egy dal, ami a fülembe kúszott, ráadásul olvastam, hogy egy új őrület indult, egyre több helyszínen táncolnak a fiatalok erre a dalra, melyet interneten közzé is tesznek.
Hallgasd meg ha bánatos lennél!!
Garantáltan jókedved lesz. :-)))
Itt az eredeti
Itt a budapesti változat
Boldogság  
(Magyar dalszöveg) 
Talán őrültnek tartasz azért amit mondani fogok
De a napfény szünetet tarthat, mert megérkezett a csajom
Én egy hőlégballon vagyok, ami felszáll az űrbe
A levegővel, mintha nem is érdekelne

[Refrén]
Mert boldog vagyok
Tapsolj velem, ha úgy érzed, hogy olyan vagy mint egy plafon nélküli szoba
Mert boldog vagyok
Tapsolj velem, ha úgy érzed, hogy a boldogságban van az igazság
Mert boldog vagyok
Tapsolj velem, ha tudod, hogy mitől leszel boldog
Mert boldog vagyok
Tapsolj velem, ha úgy érzed, hogy ezt akarod tenni

A rossz hírek sorra jönnek és mindenféléről beszélnek
Add nekem mindenedet, ne tarts vissza semmit
Lehet hogy figyelmeztetnem kellett volna téged, de én jól megleszek
Nem akarlak megbántani, de ne pazarold az idődet
Azért mert

[Refrén]

Hé, gyerünk

Lelombozni
Semmi sem bír lelombozni
A szerelmed túl erős
Lelombozni
Semmi sem bír lelombozni
Azt mondtam (hadd mondjam el most)
Lelombozni
Semmi sem bír lelombozni
A szerelmed túl erős
Lelombozni
Semmi sem bír lelombozni
Azt mondtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése