2014. március 24., hétfő

Egyedül

Néha jó egyedül lenni, semmivel nem törődni, (na jó, azért van egy kis lelkiismeret furdalásom) mert munka mindig van. Nem kell főzni, csak úgy bekapok valami finomat, mondjuk egy vajas pirítóst főtt tojással, vagy egy tojásos lecsót....hát, ha torta is van, az maga a kánaán....
Ilyenkor egy kicsit tovább maradok az ágyban, olvasgatok, most éppen erre esett a választásom, a bizarr cím és a nagy tehénfej miatt :-))
Imádom az Ipad-et, sokkal többet olvasok általa.
A fenti kis könyv is pont nekem való volt. Svéd történet, egy városi könyvtáros nő és egy vidéki gazda a temetőben egyszer csak rokonszenvet éreznek egymás iránt. Fanyar humor, no és arrafelé sem különbözik az élet annyira a miénktől. Érdekes a nő és a férfi látószögéből ugyanaz az esemény, milyen más..... Azért azt megállapítottam, hogy én a férfivel értettem egyet....borzasztó, hogy milyen férfi párti vagyok.....Egyetlen dolog idegesített, a vége...nem szeretem, ha nem egyértelmű, csak sejteti a befejezést. Amúgy remek, szórakoztató kis könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése