2014. március 2., vasárnap

Fesztivál hangulat

Leiner Laura: Bábel című könyvét olvastam legutóbb.
Hasonlóan szerettem, mint a SZJG-t.
Bábel, egy zenei fesztivál, ahol egy hetet tölt az 5 főhős (Zsófi, Szasza, Abdul, Napsi, Hipó) akikhez hozzácsapódik Napsi bátyja, Boldi és barátja Kolos, no meg a Punk.
A könyv hűen visszaadja, milyen hangulata van egy ilyen bulinak sátorban, kánikulában vagy esőben. (Hát ez megint kimaradt az életemből, már bepótolhatatlan, mindennek megvan a maga ideje!)
Most is rengeteget vigyorogtam olvasás közben, hiszen tele van vicces-humoros jelenetekkel.
Nem hiányoznak belőle a zenei utalások sem, csak most a Red Hot Chili Papper együttes a fő, mivel a fesztivál utolsó napjának, ők a fellépői.
Könnyű, szórakoztató, hipp-hopp kiolvastam.
Mivel én is szeretem ezt az együttest álljon itt a Californication számuk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése