2013. november 16., szombat

Habos almás

Régebben már  >>>>>> itt leírtam az almás és meggyes pite receptjét, egy kis változtatással, most habosan készítettem.
A tésztája természetesen fele mennyiség, és mielőtt ráhalmoztam volna az almát, 10 percig sütöttem.
Az almát kicsit pároltam fahéjjal, cukorral, vaníliás cukorral.
A fagyasztóban tárolt megmaradt tojásfehérjéből vertem a habot, majd visszatoltam a sütőbe.
Nekem még jobban ízlik, mint az eredeti almás. Persze én minden habosat, krémeset imádok, de úgy látom a fiúk is kedvelik a pite habos formáját.. :-))

Feltettem a blog bal sarkába egy kis karácsonyi visszaszámlálót, mivel rohamosan közeleg a karácsony! :D
Lehet nézni a kirakatokat!
Vagy most már nem is nézi senki ilyen áhítattal??
Kár......!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése