2013. november 21., csütörtök

Gesztenye??!!

Én és a gesztenye
Régi mondás és népi hagyomány, hogy az ember zsebében a gesztenye szerencsét hoz, ekkor nem érheti semmi baj.
Pár hete, reggel betettem a zsebembe egy gesztenyét, elindultam a városba gyalog, alighogy kiértem az utcánkból megbotlottam és egy nagyot estem.
Szakadt harisnyában, vérző térddel botorkáltam hazáig. (Nem emlékszem, hogy gyerekkoromban egyszer is lett volna a térdemen ekkora plezúr!)
A kabátom zsebéből rögtön kidobtam a gesztenyét.
Tegnap ez a mondás elhangzott a tv-ben is, a férjem meg is jegyezte, hogy neked nem hozott szerencsét a gesztenye.
Ekkor megírtam ezt a bejegyzést.
Estére beteg lettem.
Lehet hagyni kellene már ezt a gesztenye témát, ma közzé teszem....mi jöhet még..??

Nekem a gesztenye nem szerencsét, hanem bajt hoz!
Hmmm......
Kidobom a konyhában őszi díszként tárolt gesztenyéimet.
Ja,.......a gesztenyepüré a kedvencem :-))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése