2013. február 24., vasárnap

Szülinapi ebéd

Kattints a képre, ha be akarsz kukkantani a tálba is!

Elmúlt kis-nagy fiam 25 és ezzel együtt túl vagyunk a szülinapi ebéden is, melyet szeretett családom körében ünnepeltünk.
Sikerült megvalósítani teljes egészében az eltervezett menüt. Szerintem finom is volt minden.
Csak sajnos a fotózás nem volt tökéletes most.
Mire észbe kaptam már csak a maradékot fotóztam. A szülinapos kedvence a birkapörkölt volt, azt hiszem ez a fotón is látszik. :-))
Magunkról meg a nagy izgalomban nem is készítettem fotókat.

Bele kell ebbe még rázódni.... főzés......felszolgálás..... kínálás......leszedés......fotózás...háááát nem ment simán.
Na, majd legközelebb, csak a fiam nem lesz már 25 többé, sajna!

Az idén ezt az idézetet választottam számára.

"Olyan fiatal vagy, mint reményeid, olyan öreg, mint a kétségeid.
 Olyan fiatal, mint önbizalmad, olyan öreg, mint félelmeid. 
 Fiatal, mint a hited, öreg, mint a csüggedésed."

  Albert Schweitzer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése