2013. február 18., hétfő

25 év

Megint ünnepelünk.
Fiam " negyedszázados" szülinapját. 
Jujj, hogy elrohant ez is.
Ez a február számunkra tiszta ünneplés, csak most jöttem rá, hogy itt leírok ezt-azt.
Farsang, Valentin, szülinap, és máris itt a a tavasz. :-))

Tegnap szűk családi körben - már megint hiányosan - elmentünk a Melange-ba egy finom ebédre.
Ez egy újabb jó hely kis városunkban.
Szeretjük. Finom ételek, kedves pincérek.
Én gránátalmás, narancsos csirkét ettem, a párom csülköt, fiam csirke fajitast. Mennyei volt.
Degeszre ettük magunkat.

Persze hétvégén jön a bővebb családi körös ünneplés, itt már én leszek a főszakács.
Még ki kell találnom, hogy milyen finomságokat készítsek.
Gyorsan össze kell szednem magam!!
Most desszertként máglyarakást készítettem.
Fél kg kalácsot kockákra vágtam
4 tojássárgája, cukor, 15 dkg olvasztott vaj, kb. 3/4 l tej keverékében átforgattam a kalácsot.
Kivajazott hőálló tálban rétegeztem dióval, mazsolával.
Tetejét  1 kg almaszelettel megraktam.
30 percig sütöttem.
Tojásfehérjét felvertem egy kis cukorral és baracklekvárral. Rákanalaztam a sütire és még pár percig sütöttem.
Nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése