2013. január 31., csütörtök

Januári könyv élményem

Fábián Janka: Lotti öröksége
Fábián Jankáról nem sokat tudtam meg. 1973-ban született. Miskolci Egyetem angol-történelem szakán végzett, majd az Eötvös Lóránd Tudományegyetem francia szakán is oklevelet szerzett. Angol-francia tanár, fordító és nem utolsó sorban írónő.
Nagyon szeretem a könyveit, 2 éve karácsonykor, a családban az ő könyvei voltak a slágerek. Tavaly olvastam az Emma trilógiát. (Emma öröksége, Emma fiai, Emma lánya) Most a Lotti öröksége volt a soron.
Romantikus történet, háttérben a magyar történelemmel.
Ez mindenképpen számomra egy pluszt jelent. Ösztönöz, hogy bizonyos történelmi eseményeknek részletesebben utána nézzek.
Jó, hogy van egy fiatal írónőnk, aki a régi korokba repít vissza bennünket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése